به گزارش مشرق، شبکه خبر بهنقل از یک مقام ارشد نظامی گفت: صرفاً شناورهای غیرنظامی، از مسیرهای تعیینشده با اجازه نیروی دریایی سپاه میتوانند از تنگه هرمز تردد کنند.
عباس عراقچی امروز در فضای مجازی نوشت: در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آزاد اعلام میشود. این تردد باید در مسیر هماهنگشده و از پیش اعلامشده توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام گیرد.









