توضیحات نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره تردد از تنگه هرمز

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 18:23
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیحاتی تازه، به وضعیت عبور کشتی‌ها و شرایط تردد تجاری از تنگه هرمز اشاره کرد و گفت از کشتی های عبوری عوارض می گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمود نبویان نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، توضیحاتی درباره وضعیت تردد کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز ارائه کرد.

وی اعلام کرد با توجه به تحولات اخیر منطقه، مقرر شده است عبور برخی کشتی‌ها با اخذ عوارض و انجام هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

این مقام پارلمانی همچنین به برخی گزارش‌ها و ادعاهای منتشرشده درباره محدودیت‌های دریایی اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات موجود، چند نفتکش ایرانی طی روزهای گذشته از مسیر یادشده عبور کرده‌اند و روند تردد آن‌ها بدون اختلال انجام شده است.

وی تأکید کرد ارزیابی دقیق شرایط دریایی نیازمند استناد به اطلاعات رسمی و گزارش‌های تخصصی نهادهای مسئول در حوزه کشتیرانی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.