فقط کشتی‌های تجاری با پرداخت عوارض اجازه عبور از تنگه هرمز را دارند

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 18:48
نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: به برخی از کشتی‌های تجاری با اخذ عوارض، اجازه عبور از تنگه هرمز داده خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید محمود نبویان، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با انتشار پیامی در صفحه ایکس خود نوشت:

‏با عقب نشینی رژیم شرور آمریکا و پذیرش آتش‌بس در لبنان، به برخی از کشتی‌های تجاری با اخذ عوارض، اجازه عبور از تنگه هرمز داده خواهد شد.

ادعای محاصره‌ی دریایی توسط سگ زرد خبیث با عبور نفتکش‌های ایرانی در چند روز گذشته، یک شوخی و از پیش شکست خورده است.

فقط کشتی‌های تجاری با پرداخت عوارض اجازه عبور از تنگه هرمز را دارند

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.