امیر حاتمی فرمانده کل ارتش اعلام کرد: «میگویند نیروی هوایی ایران را از بین بردهاند. دیروز مهمانی داشتیم (عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان) به محض ورود او به فضای کشور اعلام کردیم نیاز به هواپیماهای شما (پاکستان) نیست. با دو برابر هواپیماهایشان که میخواستند برای اسکورت بیاورند مهمانمان را اسکورت کردیم.» روایت فرمانده ارتش را میبینید و میشنوید.
امیر حاتمی فرمانده کل ارتش اعلام کرد: «میگویند نیروی هوایی ایران را از بین بردهاند. دیروز مهمانی داشتیم (عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان) به محض ورود او به فضای کشور اعلام کردیم نیاز به هواپیماهای شما (پاکستان) نیست. با دو برابر هواپیماهایشان که میخواستند برای اسکورت بیاورند مهمانمان را اسکورت کردیم.» روایت فرمانده ارتش را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.