پایان ۶ سال اسارت/ آزادی رزمنده سپاه از چنگ جیش‌الظلم

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 19:37
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی از بازگشت پاسدار سید محسن طاهرزاده از رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه پس از ۶ سال اسارت توسط گروهک جیش‌الظلم به میهن خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی روز جمعه در اطلاعیه اعلام کرد: پاسدار سید محسن طاهرزاده از رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه که در اسفند ۱۳۹۸ در سیستان و بلوچستان و هنگام انجام مأموریت مهندسی رزمی توسط گروهک جیش‌الظلم به اسارت گرفته شده بود، پس از ۶ سال اسارت در فروردین ۱۴۰۵ به میهن بازگشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: وی در ساعات ابتدایی اسارت مجروح شده بود.

در این اطلاعیه آمده است: سید محسن طاهرزاده پیش از آن نیز به‌عنوان مدافع حرم در سال ۱۳۹۶ در منطقه خان‌طومان سوریه حضور داشته و در آن مأموریت به افتخار جانبازی نائل شده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.