دشمن بدعهدی کند، بد می‌بیند

تابناک جمعه 28 فروردین 1405 - 20:01
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: لفاظی‌های توئیتری و اظهارات بی‌پایه دشمن، در جهت سلب احساس افتخار ملت ایران برای پیروزی‌های بزرگی است که در دفاع مقتدرانه کسب کرده‌اند.

 

به گزارش تابناک؛ سیدمهدی طباطبایی؛ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توییتی نوشت: لفاظی‌های توئیتری و اظهارات بی‌پایه دشمن، در جهت سلب احساس افتخار ملت ایران برای پیروزی‌های بزرگی است که در دفاع مقتدرانه کسب کرده‌اند.

بازگشایی مشروط و محدود بخشی از تنگه هرمز ، صرفا ابتکاری ایرانی، مسئولیت‌آفرین و برای آزمون تعهدات قطعی طرف مقابل است. بدعهدی کنند، بد می‌بینند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.