باز شدن تنگه هرمز تحت مدیریت ایران است

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 20:38

به گزارش مشرق، مهدی قاسم زاده فعال رسانه در تلگرام نوشت:

باز شدن تنگه هرمز برای تمام کشتی‌های تجاری، برای باقیمانده دوره آتش‌بس (نه همیشه)، در مسیر هماهنگ شده با سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران (نه سر خود) و بعد از برقراری آتش‌بس در لبنان؛ یعنی تنگه هرمز تحت شرایط و چارچوب امنیتی ایران کنترل و اداره میشود (نه فشارها و تهدیدات خارجی)، عبور و مرور از آن به هماهنگی با تهران نیاز دارد (نه آمریکا) و ایران (برخلاف ترامپ و متحدین منطقه‌ای خودش)، یک نگاه کاملا متعهدانه و مسئولانه به ایجاد صلح و ثبات در منطقه دارد...

باز شدن تنگه هرمز تحت مدیریت ایران است

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.