عهدشکنی مجدد رژیم صهیونیستی با تجاوز به جنوب لبنان

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 20:47
رژیم صهیونیستی که نشان داده هرگز به هیچ پیمان و توافقی پایبند نیست، بار دیگر توافق آتش بس در لبنان را نقض کرد.

به گزارش مشرق، هنوز ساعاتی از اعلام اجرای آتش بس در لبنان نگذشته است که رسانه ها از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

این گزارش حاکی است که شهرک کونین در بنت جبیل در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی صهیونیستها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش،‌وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در این حمله پهپادی، یک موتورسیکلت هدف قرار گرفت که در نتیجه آن یک شهروند به شهادت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس دولت تروریست آمریکا مدعی شده بود که اسرائیل از بمباران لبنان منع شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.