۳۰ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی شهرستان شادگان برداشت می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 21:05
شادگان - مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که ۳۰ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

جمشید اسلامیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برداشت گندم از سطح ۲۴ هزار هکتار مصوب از اراضی کشاورزی شادگان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۳۰ هزار تن گندم برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان تأکید کرد: مراکز خرید گندم شهرستان شادگان آمادگی کامل برای خرید این محصول از کشاورزان دارند و در این راستا هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

اسلامیان در پایان گفت: در سال‌جاری با بارش‌های مناسب می‌توان سال زراعی خوبی را برای کشاورزان منطقه پیش بینی کرد هر چند که در حال حاضر نیاز به رهاسازی آب برای مزارع شادگان همچنان ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.