آزادی رزمنده سپاه پس از ۶ سال اسارت در چنگ جیش‌الظلم

افکار نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 21:16
برادر پاسدار «سید محسن طاهرزاده» از رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه که در اسفند ۱۳۹۸ توسط گروهک جیش‌الظلم به اسارت گرفته شده بود به میهن بازگشت.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: برادر پاسدار «سید محسن طاهرزاده» از رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه که در اسفند ۱۳۹۸ در سیستان و بلوچستان و هنگام انجام مأموریت مهندسی رزمی توسط گروهک جیش‌الظلم به اسارت گرفته شده بود، پس از  شش سال اسارت ، در فروردین ۱۴۰۵ به میهن بازگشت.

براساس این گزارش، وی در ساعات ابتدایی اسارت مجروح شده بود. گفتنی است، سید محسن طاهرزاده پیش از آن نیز به‌عنوان مدافع حرم در سال ۱۳۹۶ در منطقه خان‌طومان سوریه حضور داشته و در آن مأموریت به افتخار جانبازی نائل شده بود.

2283490_499

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.