توضیح فرماندهی نیروی دریایی سپاه درباره وضعیت جدید تنگه هرمز/ عبور شناورهای غیرنظامی فقط با اجازه ما آن هم بعد از آتش بس لبنان انجام می شود

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 21:54
فرماندهی نیروی دریایی سپاه درباره وضعیت جدید تنگه هرمز توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  فرماندهی نیروی دریایی سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

نظم جدید بر تنگه هرمز حاکم شده:

‌۱. شناورهای غیرنظامی صرفا از مسیر تعیین‌شده ایران تردد می‌کنند

‌۲. تردد شناورهای نظامی از تنگه کماکان ممنوع است

‌۳. ترددها صرفا با اجازه نیروی دریایی سپاه است

‌۴. این تردد در راستای توافق دوره سکوت صحنه نبرد و بعد از اجرای آتش‌بس لبنان صورت می‌گیرد

توضیح فرماندهی نیروی دریایی سپاه درباره وضعیت جدید تنگه هرمز/ عبور شناورهای غیرنظامی فقط با اجازه ما آن هم بعد از آتش بس لبنان انجام می شود

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.