نبیه بری: هر گونه ارتباط با رژیم صهیونیستی قطعا به نفع لبنان نیست

الف جمعه 28 فروردین 1405 - 22:08
رئیس مجلس لبنان در تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و جدیت او در حمایت از مقاومت گفت که هر گونه ارتباط یا رایزنی با رژیم صهیونیستی قطعا به نفع مردم لبنان نیست.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان در گفتگو با «محمدباقر قالیباف» همتای ایرانی خود گفت: اسرائیل در کشور ما جنایت مرتکب می‌شود و به دنبال آواره کردن لبنانی‌ها است.

نبیه بری در ادامه این گفتگوی تلفنی تأکید کرد: ما در راه خود و مقاومت ثابت قدم هستیم و هرگونه ارتباط یا رایزنی رسمی با رژیم صهیونیستی قطعا به نفع مردم لبنان نخواهد بود.

رئیس مجلس لبنان همچنین به قالیباف گفت: از جدیت شما و تلاش‌های‌تان در حمایت از لبنان و مقاومت اسلامی قدردانی می‌کنم.

بر اساس گزارش رسانه های لبنانی، دو طرف در این تماس تلفنی درباره تازه ترین تحولات منطقه و لبنان به ویژه جنوب این کشور که هدف حملات و اقدامات تجاوزکارانه و اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی قرار دارد، رایزنی و بحث و تبادل نظر کردند.

نبیه بری و قالیباف تأکید کردند که قبل از هر اقدامی، آتش‌بس باید لبنان را نیز شامل شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.