معاون دفتر پزشکیان: بازگشایی تنگه هرمز مشروط و محدود است/ بدعهدی کنند، بد می‌بینند

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 22:15
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری، تصریح کرد: بازگشایی مشروط و محدود بخشی از تنگه هرمز، صرفا ابتکاری ایرانی، مسئولیت‌آفرین و برای آزمون تعهدات قطعی طرف مقابل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

لفاظی‌های توئیتری و اظهارات بی‌پایه دشمن، در جهت سلب احساس افتخار ملت ایران برای پیروزی‌های بزرگی است که در دفاع مقتدرانه کسب کرده‌اند.  

بازگشایی مشروط و محدود بخشی از تنگه هرمز، صرفا ابتکاری ایرانی، مسئولیت‌آفرین و برای آزمون تعهدات قطعی طرف مقابل است. بدعهدی کنند، بد می‌بینند.

سید مهدی طباطبایی

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.