نبویان: آتش‌بس در لبنان به دلیل فشار ایران و ضربات حزب‌الله است

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 23:25
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعلام آتش‌بس در لبنان به علت فشار ایران و ضربات خردکننده حزب‌الله قهرمان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان عضو تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات اسلام آباد در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏پیروزی دیگر برای جبهه مقاومت و ملت ایران

‏ترامپ و نتانیاهو خبیث در صلح صوری با دولت لبنان به دنبال از بین بردن حس پیروزی از جریان مقاومت بودند درحالی که همگان می‌دانند اعلام آتش‌بس در لبنان به علت فشار ایران و ضربات خردکننده حزب‌الله قهرمان بود و آن دو شیطان مجبور به پذیرش آتش‌بس شدند.»

در نتیجه ایستادگی حزب‌الله و اتحاد محور مقاومت، آتش‌بس ۱۰ روزه در لبنان از نیمه‌شب پنجشنبه و بامداد امروز (جمعه) به‌طور رسمی اجرایی شد.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.