کشتی‌های تجاری با پرداخت عوارض از تنگه هرمز عبور می‌کنند

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 23:42
ابراهیم عزیزی در صفحه شخصی خود نوشت: وقت آن رسیده از نظام جدید دریایی تنگه هرمز تمکین کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی در صفحه شخصی خود نوشت: وقت آن رسیده از نظام جدید دریایی تنگه هرمز تمکین کنید. این نظام را جمهوری اسلامی ایران تعیین می کند نه پست های مجازی.

وی افزود: در این نظام فقط کشتی های تجاری آن هم با مجوز از ستاد نیروهای مسلح به ویژه نیروهای دریایی از مسیرهای مشخص شده و بعد از پرداخت حقوق حقه ملت ایران اجازه تردد دارند.

اگر آمریکایی ها بخواهند کوچکترین مزاحمتی برای کشتی های ایرانی ایجاد کنند، این تصمیم به راحتی قابل تغییر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.