زاکانی:‏ قرار بود میز مذاکره ادامه و مکمل میدان باشد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 00:14
شهر دار تهران در صفحه شخصی خود و در رابطه با مذاکرات با آمریکا نوشت: همانطور که اصل مذاکره ذیل نظر رهبر انقلاب بوده، تمام تصمیمات کلیدی نیز باید مطابق راهبردهای معظم له انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صفحه شخصی خود و در رابطه با مذاکرات با آمریکا نوشت: همانطور که اصل مذاکره ذیل نظر رهبر انقلاب بوده، تمام تصمیمات کلیدی نیز باید مطابق راهبردهای معظم له و با تأیید ایشان انجام شود.

وی افزود: بعد از توییت آقای عراقچی، شاهد هتاکی و بدمستی ترامپ بودیم. اگر اظهارات ترامپ دروغ است، با صدای بلند، بدون لکنت، قاطع و سریع جوابش را بدهید. اگر هم خدای نکرده واقعیت دارد، چیزی که دشمن زبون در میدان به دست نیاورده را نباید سر میز مذاکره به او هدیه کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: در مقابل عربده‌ها و تهدیدهای ترامپ به مردم شجاع و در صحنه اتکا کنید. اگر ادعای آمریکا در محاصره دریایی ایران درست باشد، آتش‌بس نقض شده و ما در میانه جنگ هستیم و باید پاسخ مناسب بدهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.