مردم ایران خیالشان بابت دفاع از مرزهای ایران راحت باشد

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 00:36
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن باید فکر حمله زمینی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرد.

مردم ایران خیالشان بابت دفاع از مرزهای ایران راحت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ علی جهانشاهی با حضور در شبکه خبر به تجهیز مرزهای ایران تا قبل از شروع جنگ تحمیلی سوم اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ هم به تقویت نیروهای مرزی ارتش با استقرار یگان‌های هجومی زرهی - پهپادی و موشکی اقدام شد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش دشمن باید فکر حمله زمینی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرد.

امیر سرتیپ جهانشاهی همچنین با اشاره به آمادگی بالای تکاوران نیروی زمینی ارتش گفت: منتظر اقدام آمریکایی‌ها بودیم تا مرزهای ایران را گورستان متجاوزان کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش شکست عملیات دشمن آمریکایی - صهیونی در جنوب استان اصفهان را یادآور شد و تاکید کرد: همه پیش‌بینی‌ها و تدابیر لازم برای تحمیل شکست به دشمن در جنوب استان اصفهان پیش از اجرای عملیات آن‌ها انجام شده بود، هجوم یکپارچه رزمندگان جمهوری اسلامی ایران ( ارتش، سپاه، فراجا و بسیج) مانع از عملیات دشمن شد و این ماجرا در تن دادنشان به آتش بس موثر بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.