محمود نبویان نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و عضو هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات اسلام آباد درباره حمله به زیرساختهای ایران در صورت عدم توافق هشدار داد و گفت: «کشورهای منطقه، بحرین، عربستان، امارات گوش بدهید. ملت ایران تا حالا نجابت به خرج داده... اگر ملت ایران امنیتش سلب شود، هیچ کشوری در منطقه امنیت نخواهد داشت. عربستانی که پیغام میدهی ما را نزنید، عربستان را بزنید، گوش بده. اگر زیرساختهای ملی ایران برقش قطع شود، تمام کشورهای منطقه در تاریکی مطلق فرو خواهند رفت!
محمود نبویان نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و عضو هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات اسلام آباد درباره حمله به زیرساختهای ایران در صورت عدم توافق هشدار داد و گفت: «کشورهای منطقه، بحرین، عربستان، امارات گوش بدهید. ملت ایران تا حالا نجابت به خرج داده... اگر ملت ایران امنیتش سلب شود، هیچ کشوری در منطقه امنیت نخواهد داشت. عربستانی که پیغام میدهی ما را نزنید، عربستان را بزنید، گوش بده. اگر زیرساختهای ملی ایران برقش قطع شود، تمام کشورهای منطقه در تاریکی مطلق فرو خواهند رفت!
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.