رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی در فضای مجازی درباره نظام جدید دریایی تنگه هرمز نوشت: در این نظام، فقط کشتیهای تجاری آن هم با مجوز از ستاد نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی از مسیرهای مشخص و بعد از پرداخت حقوق حقه ملت ایران، اجازه تردد دارند!

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم عزیزی ، افزود : وقت آن رسیده از نظام جدید دریایی تنگه هرمز تمکین کنید؛ این نظام را جمهوری اسلامی ایران تعیین میکند نه پستهای مجازی!
در این نظام، فقط کشتیهای تجاری آن هم با مجوز از ستاد نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی از مسیرهای مشخص و بعد از پرداخت حقوق حقه ملت ایران، اجازه تردد دارند!
اگر آمریکاییها بخواهند کوچکترین مزاحمتی برای کشتیهای ایرانی ایجاد کنند، این تصمیم به راحتی قابل تغییر است!
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.