کشف محموله نقره قاچاق در تایباد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 09:00
مشهد- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از کشف محموله شمش نقره قاچاق در تایباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران هنگ مرزی شهرستان تایباد موفق به کشف یک محموله شمش نقره فاقد هرگونه اسناد قانونی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی بیان کرد: این عملیات زمانی آغاز شد که مأموران ایست و بازرسی به یک فرد اتباع افغانستانی مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل شخصی متهم، مقدار۶ کیلوگرم شمش نقره قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: شعبه گلوگاه‌ هفده شهریور تعزیرات حکومتی شهرستان تایباد، علاوه بر ضبط کامل محموله قاچاق، متخلف را به پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل یک برابر ارزش کالای مکشوفه محکوم کرد.

مدنی با تأکید بر ادامه برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا افزود: هرگونه ورود و خروج کالاهای مشمول قاچاق بدون اسناد رسمی، موجب تشکیل پرونده، ضبط کالا و جریمه سنگین خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.