سرقت طلاهای صاحبخانه توسط زوج فامیل

همشهری آنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 09:19
زن جوانی که با همدستی شوهرش طلاهای زنی از بستگان خود را سرقت کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت طلاهایش خبر داد و گفت: امروز به شکل اتفاقی به محل نگهداری طلاهایم سر زدم اما در کمال ناباوری متوجه سرقت طلاهایم به وزن ۱۵۰ گرم شدم.

با این شکایت موضوع به ‌صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان آوج در استان قزوین قرار گرفت.

با حضور مأموران در محل وقوع سرقت و آغاز تحقیقات تخصصی، با بررسی آثار به‌ جای مانده در محل وقوع سرقت و استفاده از شیوه‌ها و شگردهای پلیسی، هویت سارقان که از بستگان مالباخته بودند و به عنوان میهمان در منزل وی رفت و آمد داشتند، شناسایی شد.

متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کردند.

زن جوان گفت که با همکاری همسرش سرقت را مرتکب شده و در بازرسی از منزل آنان ۱۵۰ گرم طلای مسروقه کشف شد.

با هماهنگی مقام قضایی، طلاهای مکشوفه به صاحب آن تحویل شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.