تجلیل هیئت کشتی استان تهران از خانواده شهید کشتی گیر جنگ رمضان

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 09:27
جمعی از پیشکسوتان و مسئولان کشتی تهران در منزل شهید مصطفی حبیبی حاضر شدند و با خانواده آن شهید همدردی کردند.

تجلیل هیئت کشتی استان تهران از خانواده شهید کشتی گیر جنگ رمضان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جنگ ۴۰ روزه و دفاع از میهن برابر حملات دشمن صهیونیستی- آمریکایی، مصطفی حبیبی کشتی گیر حوزه جنوب شرق به درجه رفیع شهادت رسید.

چند تن از مدیران و قهرمانان به نمایندگانی از کشتی تهران دیروز (جمعه ۲۸ فروردین) در منزل شهید کشتی‌گیر، مصطفی حبیبی حاضر شدند و با خانواده آن شهید همدردی کردند.

قاسم علی‌عسگری رئیس هیئت کشتی تهران، همراه با علی‌اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپبک، اصغر قیطاسی، محسن کاوه سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، سردار هاشمی رئیس اسبق هیئت کشتی، نصراله خادم رئیس بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول اله (ص) تهران بزرگ، عباس حیدری، پهلوان محمودی، صادق رضایی، رضا صفری رئیس کانون بسیج کشتی همراه با عوامل برنامه تلویزیونی دایره طلایی با خانواده آن شهید، از جمله مادر، همسر، برادران و فرزندان خردسالش دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

قاسم علی‌عسگری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این قهرمان، تاکید کرد که اولین مسابقه‌ای که در تهران برگزار شود، به نام و با یاد دو شهید کشتی گیر تهران (شهید حبیبی و شهید کاشفی) خواهد بود.

در ادامه نیز از خانواده این شهید والامقام با لوح تقدیر و شیلد قهرمانی، به عنوان قهرمان ملی تقدیر شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.