اولین بازیکن جدا شده از استقلال مشخص شد

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 09:31
به احتمال فراوان موسی جنپو فصل آینده دیگر در استقلال حضور نخواهد داشت.

اولین بازیکن جدا شده از استقلال مشخص شد

به گزارش تابناک به نقل از خبرورزشی، استقلال در حالی آماده لیگ بیست و ششم و احتمالاً حضور در لیگ نخبگان فصل آینده خواهد شد که به احتمال زیاد پرونده یکی از بازیکنان خارجی این تیم از همین حالا بسته شده است و او به زودی با آبی‌پوشان ایرانی خداحافظی خواهد کرد.

یکی از بازیکنان کاملاً ناموفق استقلال در لیگ بیست و پنجم، بدون هیچ شک و تردیدی، موسی جنپو بوده است. چهره‌ای که واقعاً نمی‌دانیم با کدام متر و معیار برای این تیم جذب شد و ریکاردو ساپیتو چه چیزی در وجود او دیده بود که رضایت داد یکی از سهمیه‌های خارجی استقلال با خریدن این بازیکن بسوزد چون به جرات می‌توان گفت در فوتبال ایران و حتی شاید داخل خود آکادمی استقلال بازیکنانی هستند که کیفیتی به مراتب بالاتر از موسی جنپو دارند.

اینطور که خبردار شده‌ایم، پرونده موسی برای فصل آینده در استقلال بسته شده و او دیگر در این تیم باقی نمی‌ماند چون عملاً کارایی ندارد. البته آنتونیو آدان و دوکنز نازون هم شرایط چندان مساعدی ندارند ولی با توجه به اینکه استقلال فعلاً از جذب بازیکنان جدید محروم بوده و پنجره نقل و انتقالاتی خود را بسته می‌بیند، در مورد این دو نفر با احتیاط بیشتری رفتار می‌شود چون اگر آنها را کنار بگذارند، تا زمستان امسال (تا مهلت نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ بیست و ششم) نمی‌توانند به جایشان بازیکنان جدیدی بخرند.

اگر مشکل پنجره بسته استقلال حل شود، قطعاً آدان و نازون هم روی لبه تیغ اخراج قرار می‌گیرند چون در لیگ بیست و پنجم واقعاً کارنامه موفقی نداشتند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.