استقلال با یک تلفن، دو ماه تعطیل می‌شود!

خبرورزشی شنبه 29 فروردین 1405 - 10:04
در صورتیکه مدیران ارشد فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ به استقلالی‌ها زنگ بزنند و اعلام کنند ادامه رقابت‌های باشگاهی این فصل برگزار نخواهد شد، این تیم حداقل دو ماه به تعطیلات می‌رود!

هنوز تکلیف ادامه رقابت‌های لیگ برتر مشخص نشده و کسی نمی‌داند ین شایعه که استقلال به عنوان قهرمان لیگ بیست و پنجم معرفی می‌شود و در لیگ نخبگان آسیا نیز نماینده ایران خواهد بود، تا چه اندازه جنبه واقعیت به خود خواهد گرفت.

طی روزهای گذشته بحث معرفی استقلال به عنوان نماینده ایران فوق العاده داغ بوده و این شایع هنوز هم به صورت رسمی تکذیب نشده است، به همین خاطر جامعه فوتبال باشگاهی ما کاملاً در بلاتکلیفی قرار داشته و علاوه بر استقلال، سایر تیم‌های لیگ برتری هم نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

البته فدراسیون فوتبال در عین حال به صورت رسمی خبری از تعطیلی لیگ برتر هم منتشر نکرده است.

در این میان برخی عوامل نزدیک به استقلال تاکید دارند اگر در همین هفته اعلام شود که استقلال قهرمان لیگ بیست و پنجم شده و نماینده ایران در فصل آینده لیگ نخبگان خواهد بود، تمرینات این تیم بلافاصله لغو می‌شود و آنها به تعطیلاتی دو ماهه خواهند رفت تا از هفته اول تیر ماه امسال برای لیگ بیست و ششم و البته پیکارهای آسیایی استارت بزنند. استارتی که به احتمال زیاد با همین سهراب بختیاری‌زاده خواهد بود و البته فقط نفراتی در آن حاضر می‌شوند که کادر فنی روی آنها برای فصل آتی نظر داشته باشند.

ناگفته پیداست که اگر قرار شود لیگ بیست و پنجم یا جام حذفی به هر شکلی در اردیبهشت دنبال شود، تمرینات استقلال نیز لغو نخواهد شد و سهراب برای ۱۰ روز آینده به فکر برگزاری دو دیدار تدارکاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس بعد از توافق صلح میلیاردر می‌شوند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.