صوفی: نیروهای شرکتی دستگاه‌های دولتی تعیین تکلیف می‌شوند

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 10:05
همدان-نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با دستور رئیس‌جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فرآیند تعیین‌تکلیف نیروهای شرکتی پس از چند سال انتظار در مسیر نهایی‌سازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس صوفی اظهار کرد: با دستور رئیس‌جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فرآیند تعیین‌تکلیف نیروهای شرکتی پس از چند سال انتظار در مسیر نهایی‌سازی قرار گرفت.

وی با قدردانی از رئیس‌جمهور به دلیل صدور این دستور مهم، ادامه داد: پس از ماه‌ها پیگیری طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس و دولت، دکتر پزشکیان با صدور دستور رسمی به سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر حذف شرکت‌های واسطه برای تأمین نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی، اقدامی بسیار مثبت، ضروری و قابل تقدیر انجام داد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:حذف شرکت‌های واسطه به معنای پایان حضور پیمانکاران در فرآیند جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی است و با اجرای این سیاست، نیروها به‌صورت مستقیم با دستگاه مربوطه قرارداد منعقد خواهند کرد.

وی افزود: با حذف واسطه‌ها، ادامه فرآیندها از جمله تبدیل وضعیت نیروها در چهارچوب قوانین جاری و با تعامل دولت و مجلس انجام خواهد شد.

صوفی در پایان با تشکر از نمایندگان پیگیر این موضوع و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، خواستار اجرای سریع‌تر دستور رئیس‌جمهور شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.