این پیروزی نیست | انتقاد شدید از آتش‌بس اسرائیل با لبنان

همشهری آنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 10:45
شهردار شهرک اشغالی کریات شمونه با انتقاد از آتش‌بس رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان، تاکید کرد که این پیروزی نیست.

به گزارش همشهری‌آنلاین، «آویخای اشتیرن» شهردار کریات شمونه با انتشار بیانیه‌ای شدید اللحن به انتقاد از آتش‌بس برقرار شده با حزب‌الله لبنان پرداخت و گفت، کابینه رژیم صهیونیستی از مسوولیت خود در برابر شهرک‌نشین‌های صهیونیست ساکن اراضی اشغالی که در شمال فلسطین اشغالی با خطر حملات حزب‌الله مواجه هستند، شانه خالی کرد.

به گزارش رسانه‌های عبری، آویخای اشتیرن اظهار کرد: آنچه در حال وقوع است، پیروزی نبوده بلکه کناره‌گیری از مسوولیت در برابر ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) است.

شهردار کریات شمونه در ادامه گفت: آتش‌بس با لبنان نشان‌دهنده حفاظت واقعی از ساکنان (شهرک‌نشین‌های صهیونیست) نبوده بلکه نشان‌دهنده "یک معامله رها کردن در تاریکی شب (یک توافق ترک مخاصمه)" است.

او افزود: ما به شدت به این آتش‌بس خطرناک اعتراض داریم و هرگز قربانی یک آرامش کاذب نخواهیم بود.

این مسوول صهیونیست در ادامه گفت: ساکنان شمال با توجه به اینکه تهدیدهای امنیتی ادامه دارند، احساس می‌کنند به حال خود رها شده‌اند. تحولات اخیر بیشتر از آنکه یک توافق پایدار باشد، به‌منزله شکستی در مدیریت پرونده امنیت مرزی است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.