
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان بزرگسال کشور در مسیر آمادهسازی برای حضور در بیستمین دوره بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از اول تا پانزدهم اردیبهشتماه به صورت غیرمتمرکز در محل سکونت بازیکنان برگزار میشود.
این مرحله از اردو با رویکرد حفظ آمادگی مستمر ملیپوشان، ارتقاء شاخصهای فنی و جسمانی و همچنین بررسی وضعیت عملکردی بازیکنان در آستانه اعزام برنامهریزی شده و با همکاری هیأتهای بدمینتون استانها و زیر نظر کادر فنی تیمهای ملی در حال اجراست.
در این اردو، علی حیاتی، نیما رستم پور، امیرحسین حسنی، مهدی انصاری، فرزین خانجانی، محمد پایروند، محمد زرچی، امیرعلی احمدلو، محمدمهدی میرشکاری، پویا نجیبزاده و احسان مرادی حضور دارند.
هدایت و نظارت بر روند اجرای این مرحله از اردو بر عهده بهادر زکیزاده، سرمربی تیمهای ملی است.