آغاز اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان برای بازی‌های آسیایی ناگویا

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 10:47
اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان کشور در مسیر آماده‌سازی برای حضور در بیستمین دوره بازی‌های آسیایی ناگویا به صورت غیرمتمرکز در محل سکونت بازیکنان برگزار می‌شود.

آغاز اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان برای بازی‌های آسیایی ناگویا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان بزرگسال کشور در مسیر آماده‌سازی برای حضور در بیستمین دوره بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از اول تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه به صورت غیرمتمرکز در محل سکونت بازیکنان برگزار می‌شود.

این مرحله از اردو با رویکرد حفظ آمادگی مستمر ملی‌پوشان، ارتقاء شاخص‌های فنی و جسمانی و همچنین بررسی وضعیت عملکردی بازیکنان در آستانه اعزام برنامه‌ریزی شده و با همکاری هیأت‌های بدمینتون استان‌ها و زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی در حال اجراست.

در این اردو، علی حیاتی، نیما رستم پور، امیرحسین حسنی، مهدی انصاری، فرزین خانجانی، محمد پایروند، محمد زرچی، امیرعلی احمدلو، محمدمهدی میرشکاری، پویا نجیب‌زاده و احسان مرادی حضور دارند.

هدایت و نظارت بر روند اجرای این مرحله از اردو بر عهده بهادر زکی‌زاده، سرمربی تیم‌های ملی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.