تاکید ارتش پاکستان بر تداوم تلاش‌ها برای ارتقای صلح در منطقه

مشرق نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 10:56
ارتش پاکستان در بیانیه‌ای با اشاره به سفر سه روزه فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده نیروهای مسلح این کشور به ایران، بر تداوم تلاش‌ها برای ارتقای صلح در منطقه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ارتش پاکستان در بیانیه‌ای به مناسبت پایان سفر سه روزه فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده نیروهای مسلح این کشور به ایران تصریح کرد: فیلد مارشال سید عاصم منیر رئیس نیروهای دفاعی و فرمانده ارتش پاکستان در طول این سفر با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران دیدار و جلسات جداگانه‌ای با دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار کرد.

در این بیانیه آمده است: بازدید فیلد مارشال عاصم منیر نشان دهنده عزم راسخ پاکستان برای تسهیل حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه غرب آسیا و ارتقای صلح، ثبات و رفاه در منطقه است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.