اژه‌ای: دشمنان باید غرامت جنگی بپردازند

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 11:12
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: «در استیفای حق ملت ایران در داخل و خارج از کشور باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم... دادستان کل کشور، معاون امور بین‌الملل، دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس مرکز وکلا باید با هماهنگی و با تمام وجود حق ملت ایران را استیفا کنند... دشمن انواع و اقسام جنایت‌های جنگی انجام داده است و باید تعقیب شود...» اظهارات اژه‌ای را می‌بینید و می‌شنوید.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: «در استیفای حق ملت ایران در داخل و خارج از کشور باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم... دادستان کل کشور، معاون امور بین‌الملل، دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس مرکز وکلا باید با هماهنگی و با تمام وجود حق ملت ایران را استیفا کنند... دشمن انواع و اقسام جنایت‌های جنگی انجام داده است و باید تعقیب شود...» اظهارات اژه‌ای را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.