
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژهای رئیس قوه قضائیه در فضای مجازی نوشت: ۲۹ فروردین، یادآور جان فشانیها و رشادتهای دلیرمردان ارتشی است.
ارتش از اول انقلاب در همه مراحل و پیچهای سخت و در کشاکش هجومها و تجاوزات دشمنان اهریمنی از صدام عفلقی تا آمریکای زبون و صهیونیستهای سفاک، چونان کوهی سترگ، پشتیبان ملت و انقلاب اسلامی بوده است.
این روز را به تکتک ارتشیهای سلحشور و خانوادههای مکرم آنها تبریک و تهنیت میگویم و دوام توفیقاتشان در حراست از ایران اسلامی را در ذیل فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیتالله العظمی سید مجتبی خامنهای(حفظهالله) از خداوند متعال خواستارم.