ورود سامانه بارشی از شامگاه امشب تا سه‌شنبه در مرکزی

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 11:18
اراک- اداره کل هواشناسی استان مرکزی از ورود سامانه بارشی از شامگاه امشب شنبه تا سه‌شنبه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق بررسی های اداره کل هواشناسی امروز شنبه جوی پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد در استان مرکزی پیش بینی می شود.

بررسی ها نشان می دهد از اواخر وقت شنبه سامانه بارشی جدید به استان مرکزی وارد می‌شود و به تناوب تا روز سه شنبه گاهی موجب بارش و رگبار باران، احتمال رعدوبرق و در برخی از ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید در این استان خواهد شد.

بر اساس خروجی فعلی مدل ها بیشترین فعالیت بارشی این سامانه در استان مرکزی در طی روز دوشنبه هفته آینده خواهد بود.

از لحاظ دمایی بررسی ها حاکی از روند افزایشی دمای هوا در استان مرکزی می باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.