هوای مشهد آلوده شد

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 11:24
کیفیت هوای کلانشهر مشهد در بیست و نهمین روز فروردین ماه ۱۴۰۵ با افزایش حجم گرد و غبار در شرایط «ناسالم» برای تنفس تمامی شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سعید محمودی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گفت‌وگویی با بیان اینکه کیفیت هوای کلانشهر مشهد در بیست و نهمین روز فروردین ماه ۱۴۰۵ با افزایش حجم گرد و غبار در شرایط «ناسالم» برای تنفس تمامی شهروندان قرار گرفت، اظهارکرد: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۱۸ نشانگر ناسالم بودن هواست که در یک تا ۲ ساعت گذشته هم روند صعودی هم داشته و با عدد ۱۰۸ گویای وضعیت هشدار آلودگی برای تمامی افراد است.

وی گفت: هم‌اکنون کیفیت هوای تمامی ۲۳ ایستگاه سنجش در شرایط آلوده و وضعیت هشدار است.

محمودی با بیان اینکه توده‌ای گرد و غبار به واسطه وزش باد شدید وارد مشهد شده است، افزود: شهروندان مشهدی باید با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری نقش موثری در تامین سلامت خود ایفاء کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: همچنین بیماران قلبی - تنفسی، کودکان، زنان باردار و افراد حساس در روزهای هوای آلوده باید از تردد غیرضروری در سطح مشهد خودداری کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.