پاسخ طنز آذری جهرمی به ترامپ پر بازدید شد

عصر ایران شنبه 29 فروردین 1405 - 11:55
« آره، بیا بگیرش ... »

محمدجواد آذری‌ جهرمی، با انتشار پیامی طنزآمیز به توئیت اخیر دونالد ترامپ مبنی بر «گرفتن اورانیوم غنی‌شده ایران بدون پرداخت پول» واکنش نشان داد. 

وزیر پیشین ارتباطات، در واکنش به این توئیت اخیر دونالد ترامپ درباره «گرفتن اورانیوم غنی‌شده ایران بدون پرداخت پول»، در کانال "بله" نوشت: «گفته: مواد غنی‌سازی شده را می‌گیرم و پولی هم نخواهم داد!»

آذری جهرمی در ادامه نوشت: «پاسخ در شأن او را بهتر بود یک مقام مسئول اینگونه می‌داد: آره، بیا بگیرش. تازه یک کفتر داریم، با توپ روپایی هم می‌زنه! بیا اونم ببر.»

گفتنی است ادعای ترامپ درباره برنامه هسته‌ای ایران با واکنش‌های مختلفی در فضای رسانه‌ای مواجه شد از جمله قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایران که ادعاهای ترامپ را کذب خواند. با این حال پست آذری‌جهرمی به‌عنوان پاسخی طنز آمیز و غیررسمی در کانال "بله"، بسیار بیشتر مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.