ابراهیم ذوالفقاری: تنگه هرمز به حالت قبل برگشت

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 12:01
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیرو‌های مسلح قرار دارد.

به گزارش تابناک؛ ابراهیم ذوالفقاری امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۵) اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات صورت گرفته با حسن نیت با عبور تعداد محدودی از کشتی‌های نفتکش و تجاری از تنگه هرمز به صورت مدیریت شده موافقت نمود. ولی متأسفانه آمریکایی‌ها با بدعهدی‌های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می‌دهند.

وی افزود: به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیرو‌های مسلح قرار دارد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: اعلام میدارد تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناور‌ها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می‌ماند. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.