توضیح سرپرست فدراسیون اسکیت در مورد انتخابات این فدراسیون

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 12:17
به گفته سرپرست فدراسیون اسکیت، ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون هنوز آغاز نشده است اما آغاز پروسه انتخابات در برنامه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فضلی سرپرست فدراسیون اسکیت در جریان مراسم کاشت نهال که امروز در مجموعه ورزشی آزادی انجام شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب گفت: ۵ نفر از شهدای دانش آموز این مدرسه از ورزشکاران رشته اسکیت بودند. تشکر می کنم از رزمندگانی که برای دفاع از تمامیت عرضی مقابل رزمندگان ایستادند و حالا ما اینجا هستیم.

وی گفت: ما به مناسبت روز جهانی اسکیت که اول اردیبهشت برگزار می شود، یک مراسم عمومی و کلی داریم. در جریان آن برنامه ای ویژه برای شهدای ورزشکار اسکیت که در جنگ دوازده روزه و جنگ رمضان شهید شدند هم خواهیم داشت.

فضلی در موردپروسه انتخابات فدراسیون اسکیت نیز گفت: ثبت نام از کاندیداها هنوز آغاز نشده است اما پروسه انتخابات فدراسیون اسکیت آغاز شده است تا به جدول زمان بندی با هماهنگی دفتر امور مشترک فدراسیون ها درست یابیم.

به گفته سرپرست فدراسیون اسکیت، این فدراسیون با رشته اسکیت برد در بازی های آسیایی ناگویا شرکت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.