تداوم نقض آتش بس از سوی تل‌آویو

افکار نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 12:42
گزارش‌های رسانه‌ای، حاکی از تداوم نقض آتش بس لبنان توسط رژیم صهیونیستی و بازگشت شهروندان این کشور به مناطق جنوبی است.

 گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی حملات توپخانه ای را علیه منطقه کونین واقع در نزدیکی شهر بنت جبیل انجام داده است.

خبرنگار المیادین تاکید کرد، نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی در اطراف بنت جبیل بعد از وقوع یک انفجار توسط آن ها در این شهر کرده اند.

وی اضافه کرد: با این وجود و شرایط سخت منطقه، شهروندان لبنانی در حال بازگشت به روستاهای بنت جبیل هستند.

 

لازم به ذکر است که از زمان اجرایی شدن آتش بس ۱۰ روزه در لبنان رژیم صهیونیستی چندین نوبت این آتش بس را نقض کرده است.

تداوم نقض آتش بس از سوی تل‌آویو

تداوم نقض آتش بس از سوی تل‌آویو

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.