ارتش قوی‌تر از همیشه با تهدیدهای منطقه‌ای مقابله می‌کند

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 12:46
فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: ارتش در کنار نیروهای مسلح و همراه سپاه قوی‌تر و آماده‌تر از همیشه، از ایران در برابر تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حفاظت می‌کند.

ارتش قوی‌تر از همیشه با تهدیدهای منطقه‌ای مقابله می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی با تبریک روز ارتش به فرمانده نزاجا گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح و دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرافرازتر، پیشرفته‌تر، قوی‌تر و آماده‌تر از همیشه است.

او افزود: ارتش بازویی قدرتمند و حافظ ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای تأمین استقلال و عزت ملی، در برابر همه تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای و تلاش‌های معاندان در تحمیل انواع فشار‌ها و جنگ‌های ترکیبی، پیچیده و شناختی نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ارتش با برخورداری از فرماندهان، مدیران و کارکنانی کارآمد، نقشی کلیدی در تضمین استقلال و تمامیت ارضی کشور و تأمین آرامش، آسایش و امنیت این مرز و بوم ایفا می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.