خروج یک بمب عمل‌نکرده از ورامین

تابناک شنبه 29 فروردین 1405 - 12:51
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام شهرستان ورامین گفت: یک بمب عمل‌نکرده که در منطقه نظامی ورامین سقوط کرده بود، با اقدام تیم چک و خنثی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران از محل خارج شد.

سرهنگ مهدی امینی در باره این رابطه افزود: افزود: پس از اطلاع‌رسانی اولیه، تیم‌های چک و خنثی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در محل حاضر شده و با رعایت تمامی اصول ایمنی، بمب را خنثی و بدون هیچ‌گونه آسیب و خسارت منتقل کردند.

وی با اشاره به اجرای دقیق مراحل ایمن‌سازی گفت: از همان لحظات نخست، منطقه تحت کنترل قرار گرفت و عوامل مسئول با هماهنگی کامل، عملیات انتقال را انجام دادند.

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهرستان ورامین در روز شنبه ۲۹ فروردین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین‌ علیه‌السلام شهرستان ورامین با قدردانی از همکاری مردم افزود: جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و وضعیت منطقه کاملاً پایدار و امن است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.