به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، صبح امروز (شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵) با اعلام این خبر، افزود: در شب و روز ولادت کریمه اهل بیت (س) و روز دختر، برنامههای میادین و معابر استان با محوریت حضرت معصومه (س) برگزار شد و بانوان و دختران نقش پررنگی در این آیینها داشتند.
محمودی با قدردانی از حضور باشکوه بانوان تهرانی در رزمایش «اقتدار جانفدای ایران»، مهمترین برنامههای دهه کرامت امسال را به شرح زیر برشمرد:
· برگزاری برنامههای ویژه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده صالح (ع) و سایر بقاع متبرکه استان
· تکریم مقام شهدای جنگ رمضان و دیدار با خانوادههای آنان
· بزرگداشت مقام رهبری شهید (آیتالله رئیسی) به عنوان خادمالرضا (ع) و احیاگر دهه کرامت
· ترویج گفتمان خدمت کریمانه و مواسات همراه با پویش «ایران همدل»
· بزرگداشت مقام دختران ایران زمین، به ویژه دختران شهید دانشآموز میناب
· استمرار پویش «نهال امید» (کاشت نهال مثمر)
· تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت
· برپایی ایستگاههای صلواتی و چایخانههای رضوی
· برگزاری اردوهای زیارتی به قم و بقاع متبرکه استان
· برپایی کرسیهای تلاوت قرآن و اهدای ثواب به حضرات معصومین (ع)، امام راحل و شهدای جنگ رمضان
· برافراشتن پرچم رضوی در میادین اصلی شهرها و بوستانها
· برگزاری جشن تکلیف دختران
· عطرافشانی مزار شهدا
· حضور خادمیاران رضوی در پایانههای مسافربری برای بدرقه زائران امام رضا (ع)، ندامتگاهها و مراکز درمانی و عیادت از بیماران
· اهدای خون
· حضور در نمازهای جمعه و برپایی میز خدمت
· تجلیل از ورزشکاران مدالآور، نیروهای مسلح، آتشنشانان، پاکبانان و خانوادههای پرجمعیت
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: این برنامهها با همکاری مساجد، خادمیاران رضوی، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و بقاع متبرکه اجرا خواهد شد. وی از تمامی فعالان فرهنگی و اجتماعی دعوت کرد با اجرای ویژهبرنامهها، بهویژه در تجمعات شبانه میادین، در تعظیم شعائر الهی اهتمام ورزند.













