آخرین خبر از دور دوم مذاکرات؛ ایران فعلاً موافقت نکرده است | پیامی که به مقامات آمریکایی منتقل شد

همشهری آنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 13:11
تسنیم نوشت که ایران فعلاً با دور بعدی مذاکره با آمریکا موافقت نکرده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کسب اطلاع خبرنگار خبرگزاری تسنیم از نهادهای ذی‌ربط حاکیست که به‌دلیل اعلام ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران و همچنین زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در مذاکره که در پیام‌های رد و بدل شده اخیر نیز ادامه دارد، ایران با دور بعدی مذاکرات تا این لحظه موافقت نکرده است.

ایران تاکید کرده است که عدم زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها در مذاکره یک شرط اصلی برای ادامه مذاکرات است وگرنه ایران به دنبال اتلاف وقت خود با مذاکرات فرسایشی و بی‌فایده نیست.

بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم، این موضوع از طریق واسطه پاکستانی به مقامات آمریکایی اطلاع داده شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.