پیام تبریک سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز ارتش

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 13:22
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی روز ارتش را به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

شورِ ایمانتان فزون‌تر باد و زور از شیر‌ها ، روز ارتش مبارک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت:

خیره سازد چشم گردون را فروغ فخرشان

می‌گذارد بر زمینِ زنده هم تأثیر‌ها‌

ای دلیرانِ وطن، با «زنده باد ایران» به پیش!

شورِ ایمانْتان فزون‌تر باد و زور از شیر‌ها

روز ارتش را به دلاورمردان ارتش و همه مدافعان میهن در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم.

به روان پاک شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه شهدای عزیزی که در جریان جنگ تحمیلی اخیر جان خود را در راه دفاع از امنیت و اقتدار ایران فدا کردند، درود می‌فرستیم.

همچنین یاد و خاطره غیور مردان ناوشکن دنا را که در جریان جنایت جنگی شنیع آمریکا در آب‌های بین‌المللی به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.