قدردانی وزیر بهداشت از کادر سلامت ارتش

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 13:27
وزیر بهداشت همزمان با روز ارتش، با حضور در بیمارستان گلستان ارتش تهران از مجروحان حادثه اخیر ناو دنا عیادت و از تلاش کادر سلامت این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، محمدرضا ظفرقندی، روز شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ و همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با حضور در بیمارستان گلستان ارتش در تهران از مجروحان حادثه ناو دنا عیادت کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با مجروحان و بررسی روند درمان آنان، با اهدای شاخه گل از تلاش‌ها و خدمات کادر سلامت این بیمارستان قدردانی کرد.

در این بازدید، علی جعفریان مشاور عالی وزیر، خسرو صادق‌نیت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران بیمارستان نیز حضور داشتند.

وزیر بهداشت همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و در جریان ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفت و با بیماران نیز گفتگو کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.