بمب عمل نکرده بدون هیچ گونه خسارت از ورامین خارج شد

مشرق نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 14:05
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین‌ (ع) ورامین از خروج بمب عمل نکرده در ورامین خبر داد.

به گزارش مشرق از ورامین، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین‌ (ع) ورامین، اظهار کرد: یک بمب عمل‌ نکرده که در منطقه نظامی ورامین سقوط کرده بود، با اقدام تیم چک و خنثی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از محل خارج شد.

وی افزود: پس از اطلاع‌رسانی اولیه، تیم‌های چک و خنثی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در محل حاضر شده و با رعایت تمامی اصول ایمنی، بمب را خنثی و بدون هیچ‌گونه آسیب و خسارت منتقل کردند.

امینی با اشاره به اجرای دقیق مراحل ایمن‌سازی گفت: از همان لحظات نخست، منطقه تحت کنترل قرار گرفت و عوامل مسئول با هماهنگی کامل، عملیات انتقال را انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین‌ (ع) در پایان با قدردانی از همکاری مردم خاطرنشان کرد: جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و وضعیت منطقه کاملاً پایدار و امن است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.