هشدار نارنجی بارش باران در خوزستان صادر شد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 14:32
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گفت: سامانه بارشی در استان از اواسط فردا یکشنبه تقویت می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی صادر شده و پیرو هشدار زرد شماره ۹، تقویت سامانه بارشی از اواسط وقت فردا تا اوایل وقت سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی توضیح داد: این سامانه موجب رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید به همراه تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمالی، شرقی، شمال‌شرقی، جنوب‌شرقی، مرکزی و ارتفاعات است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان وجود دارد و در سایر مناطق نیز وقوع بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.