خدمات رایگان حمل‌ونقل تهران تا پایان فروردین ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 15:27
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شبکه حمل‌ونقل عمومی پایتخت در جریان جنگ رمضان به‌صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه داد؛ روندی که تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شبکه حمل‌ونقل عمومی پایتخت در جریان جنگ رمضان حتی برای لحظه‌ای متوقف نشد و به‌صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه داد؛ روندی که تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، مترو، اتوبوس، تاکسی و مراکز معاینه فنی در این دوره با حداکثر ظرفیت فعال بودند؛ از افزایش ساعت سرویس‌دهی و اجرای برنامه‌های ویژه در مترو گرفته تا اعزام هزاران دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی جمعیت در مراسم و روزهای پرتردد.

هرمزی همچنین از ورود ناوگان جدید، ادامه تحویل تاکسی‌های برقی و حتی فعالیت بدون وقفه مراکز معاینه فنی در شرایط جنگ و نوروز خبر داد و تأکید کرد: هدف اصلی، حفظ جریان عادی زندگی شهری در سخت‌ترین شرایط بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.