میلان پشیمان شد

افکار نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 15:49
میلان قصد ندارد قرارداد نیکلاس فولکروگ را برای ادامه حضور در این تیم دائمی کند.

فولکروگ در اولین روز ماه فوریه و در آخرین لحظات از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از وستهم راهی سن‌سیرو شد، پس از این که مدیران روسونری در جذب اهداف دیگر خود ناکام مانده بود و ژان فیلیپه ماتتا، مهاجم کریستال پالاس، در تست پزشکی این باشگاه مردود شده بود.

فولکرواگ ۱۶ بار برای میلان در سری آ به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است، آن هم در پیروزی ۰-۱ مقابل لچه در ۱۸ ژانویه، اما تنها در سه مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. در عوض، مکس آلگری سرمربی این تیم، معمولاً ترجیح می‌داد رافائل لیائو را در نقش بازیکن شماره ۹ کاذب به میدان بفرستد، حتی زمانی که سانتیاگو خیمنز مصدوم بود.

میلان هیچ قصدی برای فعال کردن بند خرید دائمی ۵ میلیون یورویی این بازیکن ۳۳ ساله ندارد، بنابراین فولکروگ در پایان فصل به وستهم یونایتد بازخواهد گشت. با این حال احتمالاً مدت زیادی در آنجا نخواهد ماند، چرا که فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار اسکای اسپورت آلمان، مدعی شده که ولفسبورگ علاقمند به جذب این مهاجم است.

گفته می‌شود قرارداد او با وستهم حتی در صورت سقوط این تیم به چمپیونشیپ نیز همچنان معتبر خواهد بود، اگرچه دستمزدش در آن صورت ۵۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.