تولید ۱۲میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهیدرجایی

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 16:00
مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی از تولید نزدیک به ۱۲میلیارد کیلووات ساعت برق خالص در سال گذشته از سوی واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی و تحویل آن به شبکه سراسری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ابوالفضل موتابها» مدیرعامل شرکت نیروگاه شهیدرجایی در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی خالص نیروگاه در ۱۲ماهه سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا پایان اسفند همان سال، ۱۱میلیارد و ۳۴۹میلیون و ۷۸۰هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرنیروگاه-شهیدرجایی.jpg

مدیرعامل شرکت نیروگاه شهیدرجایی تصریح کرد: از این میزان انرژی، ۵میلیارد و ۴۰۳میلیون و ۷۵۹هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۵میلیارد و ۹۴۶میلیون و ۲۱هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای ۲۵۰مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

موتابها خاطرنشان کرد: نیروگاه۲۰۴۲ مگاواتی شهید رجایی قزوین به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، نقش مهمی در تامین برق کشور و پایداری شبکه سراسری ایفا می کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.