ادامه غیبت یک ملی‌پوش در تمرین پرسپولیس

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 16:51
بازیکن تیم پرسپولیس که در تمرینات روزهای اخیر این تیم غایب بوده قرار است به زودی به تهران برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی‌که غیبت طولانی میلاد محمدی در تمرینات پرسپولیس طی روزهای اخیر با ابهامات زیادی همراه شده بود، اکنون خبر می‌رسد این بازیکن به‌زودی به تهران بازخواهد گشت اما نه برای همراهی با سرخ‌پوشان.
به گزارش فارس، محمدی که از زمان آغاز دوباره تمرینات پرسپولیس پس از وقفه ۴۰ روزه ناشی از شرایط جنگی، در تهران حضور نداشت و در تمرینات تیمش غایب بود، حالا تصمیم به بازگشت گرفته. بااین‌حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل این بازگشت، حضور در تمرینات پرسپولیس نیست.
این مدافع ملی‌پوش قصد دارد برای شرکت در اردوی تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای رقابت‌های جام جهانی به کشور بازگردد و در تمرینات تیم ملی حاضر شود.
نکته قابل‌توجه این است که محمدی پس از همراهی تیم ملی در اردوی قبلی که با برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی در ترکیه همراه بود، مستقیماً از همان اردو راهی یونان شد و به ایران بازنگشت؛ موضوعی که در کنار غیبت او در تمرینات پرسپولیس، حواشی مختلفی را به دنبال داشت.
اکنون در شرایطی که تیم ملی خود را برای برنامه‌های پیش‌رو آماده می‌کند، این بازیکن در آستانه بازگشت به ایران قرار گرفته تا در جمع ملی‌پوشان حضور یابد؛ مسئله‌ای که بار دیگر این پرسش را مطرح می‌کند که وضعیت او در پرسپولیس چه خواهد شد و آیا غیبت‌های اخیرش با واکنشی از سوی باشگاه همراه می‌شود یا خیر.
باتوجه‌به تأکید قبلی مسئولان پرسپولیس مبنی بر غیرمجاز بودن غیبت بازیکنان ایرانی در تمرینات، بازگشت محمدی به تهران، آن هم با هدفی غیر از حضور در تمرینات باشگاهی، می‌تواند به یکی از چالش‌های جدید درون این تیم تبدیل شود.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.