تونل زمان| درگیری فرهاد مجیدی با هواداران پرسپولیس/ ستاره استقلال اخراج شد

خبرورزشی شنبه 29 فروردین 1405 - 22:56
۱۴ سال قبل در چنین روزی فرهاد مجیدی با پیراهن الغرافه قطر مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با گروهی از هواداران این تیم جنگ لفظی پیدا کرد.

فرهاد مجیدی اوایل زمستان ۱۳۹۰ از استقلال جدا شد و به الغرافه پیوست تا این تیم را در ادامه لیگ ستارگان قطر و البته لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۲ همراهی کند. حضوری که بسیار پر سر و صدا شد.

الغرافه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۲ با پرسپولیس ایران همگروه شد و دو تیم در ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ به میزبانی ورزشگاه آزادی و در حضور بالغ بر ۷۰هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد و حریف قطری با یک امتیاز فوق‌العاده مهم تهران را ترک کرد اما نکته مهمتر، تقابل فرهاد با گروهی از طرفداران پرسپولیس بود.

مجیدی در نیمه دوم آن مسابقه کارت قرمز گرفت و اخراج شد ولی هنگامی که به سمت تونل ورزشگاه در حرکت بود، گروهی از طرفداران پرسپولیس علیه او شعار دادند و ستاره اسبق استقلال نیزدر حالی که زیر پیراهن اصلی خود یک تیشرت آبی پوشیده بود، با دستان خود عدد ۴ را به نشانه چهار پیروزی استقلال در دربی و البته چهار گلی که او وارد دروازه پرسپولیس کرده بود، نشان داد تا حساسیت و واکنش پرسپولیسی‌ها به اوج خود برسد.

بدون شک اگر فرهاد هنگامی که داخل زمین بود، چنین کاری انجام می‌داد، فضا به مراتب بیشتر متشنج می‌شد.

بیشتر بخوانید: برانکو ایوانکوویچ طلسم ۹ ساله پرسپولیس را شکست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.