یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق در اردستان کشف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:59
اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله بهامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی برزاوند هنگام گشت‌زنی به یک خودروی سواری مشکوک شدند و موضوع را به‌طور ویژه دنبال کردند. به گفته او، مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به‌همراه متعلقات کامل آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اردستان با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه بنا بر نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد تومان تعیین شده، افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده، همراه با اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

سرهنگ بهامین تأکید کرد: پلیس برخورد قاطع با قاچاقچیان و افراد سودجو را با جدیت دنبال می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.